Progress na Google+
www.progress.wrzesnia.pl












PROGRESS Września
ul.Wrocławska 43
62-300 Września
woj. wielkopolskie

tel. +48 61 437 49 84
fax. 61 437 49 87

PROGRESS Szczecin
ul. Wojska Polskiego 53
70-477 Szczecin

tel. 91 820 25 01

nr konta bankowego:
mBank
10 1140 2004 0000 3002 6826 1734

BZ WBK S.A.
37 1090 1421 0000 0000 4200 3454


b2b_progrma_innowacyjna_gospodarcza_v2.jpg



Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.progress.wrzesnia.pl

I Informacje ogólne
1. Sklep internetowy działający pod adresem www.progress.wrzesnia.pl jest prowadzony przez firmę PH „Progress” Daniel Więcek z siedzibą we Wrześni, ul. Wrocławska 43, NIP: 7890004862, REGON: 631004630.
2. Sprzedaż odbywa się poprzez internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Klientem, a sklepem internetowym www.progress.wrzesnia.pl
3. Składający zamówienie zobowiązany jest do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym wypełnieniem formularza rejestracyjnego. W szczególności dotyczy to takich danych jak NIP, nazwa i adres, które posłużą do wystawienia faktury lub paragonu.  
4. Każdy klient przed złożeniem zamówienia zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem. Korzystanie ze sklepu internetowego www.progress.wrzesnia.pl oznacza akceptację tego regulaminu.

II Warunki korzystania ze sklepu
1.Chcąc dokonać zakupu w sklepie internetowym www.progress.wrzesnia.pl Klient sam decyduje, czy chce się zarejestrować, czy chce kupować bez rejestracji.
2. Rejestrując się klient może skorzystać z dodatkowych rabatów i promocji. Po zalogowaniu się, Klient ma możliwość aktualizacji swoich danych.
3. Dane podane w formularzu rejestracyjnym służyć będą jedynie do realizacji zamówień, będą w bezpieczny sposób  przechowywane i nie będą ujawniane osobom trzecim.
4. Podczas rejestracji klient ma możliwość wyboru, czy zezwala na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę Progress. Zaznaczenie tej opcji uznawane jest za wyrażenie zgody, wg przepisów Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 (Dz.U. nr 144 poz.1204).

III Warunki dokonywania zakupów

1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia i przesłanie go do sklepu internetowego www.progress.wrzesnia.pl. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie adresu wysyłki, numeru telefonu i adresu e-mail Zamawiającego.
2. Sklep internetowy www.progress.wrzesnia.pl jest sklepem dla profesjonalistów.
3. Sklep internetowy www.progress.wrzesnia.pl przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą następnego dnia roboczego.
4. Firma Progress zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub nie pełnie wypełnionych formularzy zamówienia.
5. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć proces przejścia wszystkich etapów składania zamówienia i zatwierdzenie przyciskiem "kupuję i płacę". Potwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "kupuję i płacę" wiąże się z obowiązkiem opłacenia zamówienia. Nie będzie już można dokonać zmian w koszyku.  Złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty za wybrany towar, w wysokości określonej w zamówieniu.
6. Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzając przyjęte zamówienie (zawarcie umowy).
7. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ewentualne koszty dostawy zostaną uwzględnione na fakturze lub paragonie.
8. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez uprzedzenia.
9. Klient ma prawo wprowadzać zmiany w zamówieniu lub wycofać je do momentu jego wysłania. Wprowadzanie zmian lub wycofanie jest możliwe pod adresem esklep@progress.wrzesnia.pl lub telefonicznie pod numerem 61-437-49-80

IV Polityka cenowa sklepu

1. Ceny produktów prezentowanych na sklepie internetowym są cenami detalicznymi i zawierają podatek VAT. Przy zakupie towarów powyżej 250 zł brutto towar dostarczany jest na koszt firmy Progress, w pozostałych przypadkach firma Progress dolicza dodatkowe opłaty związane z płatnościami za przesyłkę. Opłaty za przesyłkę są stałe i doliczane do wartości zamówienia. W przypadku zamawiania towaru z dostawą przez przedstawicieli (dot. tylko zakładów fryzjerskich lub kosmetycznych na terenie Wlkp.) towar dostarczany jest przez przedstawiciela osobiście, w takim przypadku żadne dodatkowe opłaty za przesyłkę NIE są pobierane.
2. Firma PROGRESS zastrzega sobie prawo zmiany cen a także ustalania i zmian promocji, przyjmuje się jednak zasadę, iż cena obowiązująca w momencie składania zamówienia przez Klienta, jest wiążąca zarówno dla Klienta, jak firmy Progress.

V Płatności
1. Sklep www.progress.wrzesnia.pl akceptuje płatności za pobraniem oraz przelewem.

Za pobraniem - zapłaty dokonuje Klient w momencie odebrania paczki.  
Przelewem - zapłaty dokonuje Klient przelewem na konto bankowe firmy Progress Września. Zamówiony towar zostanie wysłany Klientowi po wpłynięciu na konto bankowe odpowiedniej kwoty. W tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia.

Dane do konta bankowego: mBank 10 1140 2004 0000 3002 6826 1734

2. Do złożonych zamówień wystawiane są paragony lub na życzenie Klienta faktury VAT.
3. W przypadku gdy kwota zakupów przekroczy 250,- PLN brutto, towar wysyłany jest na koszt firmy Progress (nie  dotyczy towaru z działu meble), poniżej kwoty 250,- PLN brutto do wartości zamówienia zostaje doliczona opłata za przesyłkę.

VI Dostawa

1. Zamówienia są realizowane tego samego bądź kolejnego dnia roboczego od daty złożenia pod warunkiem, że zamawiane produkty są dostępne w magazynie. W przypadku braków magazynowych, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 10 dni roboczych.
2. W przypadku zamawiania towaru u przedstawicieli (skontaktuj się z nami) towar dostarczany jest przez przedstawiciela  osobiście, w takim przypadku żadne dodatkowe opłaty za przesyłkę NIE są pobierane.
3. W przypadku zamawiania towaru ze sklepu internetowego www.progress.wrzesnia.pl  lub poprzez e-mail, czy fax, towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej na adres wskazany przy zamówieniu.
4. Płatności dokonuje Klient po otrzymaniu przesyłki w przypadku przesyłki za pobraniem. W przypadku przelewu, towar zostanie wysłany do Klienta po wpłynięciu kwoty zamówienia na konto firmowe Progress.

Koszty przesyłki są stałe i niezależne od wagi paczki

             Poczta Polska
         •    Paczka priorytetowa za pobraniem                     15,50
         •    Paczka priorytetowa przedpłata na konto            11,00
         •    List polecony priorytetowy przedpłata na konto    7,00*

*przy wysyłce w liście należy mieć wzgląd na to, że nie każdy produkt nadaje się do wysyłki w kopercie (np. szklane ampułki). Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w liście.

             Kurier UPS
             •    Przesyłka z przedpłatą na konto                        13,00
             •    Przesyłka za pobraniem                                    16,50

Przy zamówieniach powyżej 250,00 PLN brutto koszt przesyłki pokrywa firma Progress

Przesyłka towaru z działu meble na terenie Wlkp, Ziemi Lubuskiej oraz Zachodniopomorskiego gratis w pozostałe części kraju cena ustalana indywidualnie (w zależności od gabarytów mebli).

W przypadku zamawiania towaru z dostawą przez przedstawicieli (skontaktuj się z nami) towar dostarczany jest przez przedstawiciela osobiście, w takim przypadku żadne dodatkowe opłaty za przesyłkę NIE są pobierane.

VII Reklamacje i Zwroty

Reklamacje
1. W przypadku uszkodzonej przesyłki należy dołączyć protokół spisany podczas odbioru w obecności przedstawiciela poczty/firmy kurierskiej. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego lub braku u dystrybutora), zaoferujemy do wyboru inny, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
3. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 31.05.2014 roku o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni (liczonym od momentu doręczenia przesyłki) odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia na piśmie przed jego upływem na: adres mailowy esklep@progrss.wrzesnia.pl lub korespondencyjny (Progress Września, ul. Wrocławska 43, 62-300 Września). W razie odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot wzajemnych świadczeń stron następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zwracany towar należy odesłać pocztą wraz z otrzymaną fakturą lub paragonem oraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócone produkty (kwota łączna za produkty + koszt wysyłki w pierwszą stronę od Sklepu do Konsumenta) w terminie 14 dni kalendarzowych. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w odniesieniu do Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Sprzedawca dopuszcza prawo zmian niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, w szczególności:
- zamiany przepisów prawnych dotyczących prawa konsumenckiego i handlu elektronicznego,
- zmiany form płatności,
- zmiany sposobów dostawy,
- zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej.

Zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na złożone i realizowane zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje Regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.